Kategorie

Producenci

Nowe produkty

Najczęściej kupowane

FAQ

Jeśli poniżej nie znajdziesz odpowiedzi na swoje zapytanie skontaktuj się z nami: biomania.pl@gmail.com i kontakt@biomania.pl

Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem i innymi podstronami informacyjnymi: Dostawa, Reklamacje i zwroty, Płatności, Aktualności.

Czy otrzymam darmowe próbki kosmetyków?

Oczywiście! Próbki i ulotki są wkładane do każdej paczki, ich ilość zależy od wielkości zamówienia oraz dostępności materiałów reklamowych przekazanych nam przez dostawców. Nie wysyłamy samych próbek i ulotek, nie podlegają one sprzedaży (poza tymi, które są dostępne do kupienia w sklepie - kilka marek ma mini produkty w swojej ofercie).

W jakim czasie zostanie zrealizowane moje zamówienie?

Czas realizacji wynosi od 2 do 14 dni roboczych, więcej informacji znajdziesz tutaj.

Generalnie paczki są nadawane w ciągu 24-72h (roboczych) od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności lub wybrania opcji pobrania - dla produktów z naszego magazynu. Jednak produkty spoza magazynu, na których karcie umieściliśmy informację o przewidywanym czasie dostawy do naszego magazynu nadawane są w ciągu 2-14 dni roboczych.

Nie ograniczamy oferty do produktów wyłącznie z naszego magazynu oraz nie magazynujemy dużych ilości produktów (daty ważności), więc na wiele kosmetyków trzeba zaczekać dodatkowe ok. 2-14 dni. Jeśli zależy Państwu na czasie, to proszę wybierać produkty z naszego stanu magazynowego, a wysyłka nastąpi w ciągu doby roboczej. Jeśli zaś chcą Państwo skorzystać z nieograniczonej oferty (stale poszerzanej), to proszę liczyć się z czasem oczekiwania na swoje zakupy, gdyż musimy je skompletować (co zależy też od pracy naszych dostawców).

Ze względów technicznych i jakościowych nie jest możliwe, byśmy mieli w magazynie wszystkie produkty z naszej oferty, a określenie "dostępny" dotyczy statusu produktu na rynku (i przewiduje także czas na jego import).

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, ale należy nas poinformować o chęci otrzymania faktury pozostawiając informację w uwagach do zamówienia bądź pisząc maila po złożeniu zamówienia. Samo wpisanie nazwy firmy i NIPu nie jest jednoznaczne z prośbą o fakturę.

Uwaga techniczna: kwota VAT do zamówienia będzie poprawnie naliczona na paragonie/fakturze, w koszyku mogą występować błędy w obliczeniu kwoty VAT.

Jak mogę się skontaktować ze sklepem?

Obsługujemy na bieżąco skrzynkę e-mailową, więc w sprawach pilnych, wycofywaniu zamówień, nanoszeniu w nich modyfikacji, ewentualnych reklamacjach - prosimy o kontakt pod adresem: biomania.pl@gmail.com 

My także najczęściej wysyłamy do Państwa e-maile (oczywiście także dzwonimy, gdy czas nagli) w sprawach związanych ze złożonym zamówieniem, więc prosimy sprawdzać skrzynkę, co pomoże nam usprawnić realizację zamówień :)

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Każdy klient ma prawo do zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanych towarów w terminie do 14 dni od ich odebrania. Produkt należy odesłać przesyłką rejestrowaną na adres sklepu, najlepiej uprzedzając o tym e-mailowo i umieszczając w przesyłce oświadczenie odstąpienia od umowy, którego wzór znajduje się na podstronie Reklamacje i zwroty.

Wszelkie informacje na ten temat są zamieszczone na osobnej podstronie: http://www.biomania.pl/content/8-reklamacje-i-zwroty

Co w przypadku gdy w ofercie sklepu nie ma interesującego mnie produktu?

Poinformuj nas o tym - jeśli będzie to możliwe wprowadzimy go do stałej oferty naszego sklepu.

Czy złożenie zamówienia w jakiś konkretny dzień ma wpływ na czas realizacji?

Tak, na pewno, gdyż nie zamawiamy dostaw towaru w piątki - aby uniknąć sytuacji, gdy paczka z dostawą leży w weekend na magazynie firmy spedycyjnej lub jest tam "przerzucana z kąta w kąt" i towar może ulec uszkodzeniu. Także złożenie zamówienia w środę/czwartek skutkuje nieco dłuższym czasem realizacji, gdyż do tego czasu dochodzi weekend. Co za tym idzie najszybciej są realizowane zamówienia składane w weekend i poniedziałek/wtorek (do południa). Niemniej nie jest to zasadą i dla większości zamówień (95%) czas realizacji wynosi 2-5 dni roboczych.

Oczywiście zamówienia składające się z produktów z naszego magazynu wysyłamy codziennie (poza weekendami). Możliwe jest też wysłanie w opcji dropshipping produktów jednej marki bezpośrednio od naszego dostawcy do Państwa.

W przypadku importu czas oczekiwania nie powinien przekraczać 14-30 dni, jednak w bardzo sporadycznych przypadkach może się wydłużyć - jednak zawsze w porozumieniu z Klientem. Są to bardzo rzadkie przypadki i wtedy oczywiście nie wstrzymujemy wysyłki reszty zamówienia, tylko dosyłamy na nasz koszt towar, na którego dostawę trzeba było zaczekać.

Przy dłuższych brakach lub otrzymaniu informacji od Klienta, że zależy mu na czasie sklep zwraca opłatę za niedostępny produkt lub proponuje zamiennik. Jeśli w takim przypadku cena za całość zamówienia nie kwalifikuje go do darmowej dostawy, to sklep bierze pod uwagę pierwotne wyliczenie koszyka (dostawa gratis).

Czy udzielacie porad?

Nie mamy wykształcenia związanego z kosmetologią ani dermatologią, więc nie udzielamy porad kosmetycznych. Jeśli interesuje Państwa konkretna informacja na temat danego produktu, a nie odnaleźliście wyczerpujących informacji w opisie, to oczywiście zawsze dowiemy się więcej na temat tego produktu "u źródła" (producent, importer, dystrybutor i ewentualnie kosmetolog pracujący dla danej marki). Możemy też doradzić na podstawie popularności produktów, które są chwalone przez Klientów i po które chętnie wracają. Oczywiście sami też używamy kosmetyków z naszej oferty i możemy się na ich temat wypowiedzieć - jednak siłą rzeczy nie o wszystkich :)

Czy towary sprzedawane w sklepie są wysokiej jakości?

W naszym sklepie sprzedajemy jedynie oryginalne produkty od producentów, importerów oraz autoryzowanych dystrybutorów. Część towaru, który mamy w ofercie nie jest przez nas magazynowana - przy tak bogatej ofercie nie byłoby to fizycznie możliwe. Dzięki wypracowanemu systemowi dostaw, magazynujemy tylko te produkty, które służą do realizacji bieżących zamówień, te najbardziej popularne.

Czy wymagacie minimalnego zamówienia?

Nie! Wiemy, że niektóre sklepy internetowe wymagają minimalnej kwoty, od której realizują zamówienie. U nas bez problemu można robić zakupy na każdą kwotę. Dodatkowo dla zamówień o niewielkich wymiarach gabarytowych (z reguły związane jest to też z niską ceną produktu) przewidzieliśmy dostawę listem poleconym (szczegóły w dziale "Dostawa").

Jednak odnośnie do niektórych produktów niszowych lub drogich sklep może prosić o dokonanie przedpłaty - zaliczki (oczywiście przy anulowaniu zwrotnej) lub całej kwoty.

Czy otrzymam to, co widzę na ekranie?  

Generalnie tak, ale - ustawienia poszczególnych monitorów mogą inaczej oddawać kolory. Dodatkowo prezentujemy zdjęcia i opisy dostarczone nam przez dystrybutorów danej marki, jeśli produkt zyskał nowszy wygląd/skład poprzez odświeżenie serii, wprowadzenie ulepszeń itd., to może się nieznacznie różnić. Nigdy jednak nie zmienia to jego właściwości. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.

Czy otrzymam wybrany wzór / kolor produktu?

Tak, jeśli wpiszesz w koszyku w polu uwag do obsługi sklepu wybrany wzór/kolor (dotyczy produktów, przy których podaliśmy kolory/wzory do wyboru). Prosimy o wpisywanie swojego wyboru od razu przy składaniu zamówienia bądź bezpośrednio po złożeniu zamówienia e-mailem, w przeciwnym razie kolor/wzór może zostać wysłany losowo. W przypadku braków wybranego koloru/wzoru skontaktujemy się z Państwem podając zamienniki bądź zmienimy na kolor/wzór zbliżony (taka sytuacja dotyczy produktów do 20 zł). Można też zastrzec w wiadomości do sklepu wpisanej w pole koszyka, że chcą Państwo tylko i wyłącznie dany kolor /wzór (wówczas przy braku zostaną Państwo poinformowani o czasie sprowadzenia i zdecydują Państwo czy chcą oczekiwać, czy mamy anulować zamówienie).

Czy cena którą widzę jest wiążąca?

W większości przypadków oczywiście tak, nawet jeśli cena ulegnie podwyżce, o której nie wiedzieliśmy, to staramy się sprzedać towar w cenie z koszyka zamówienia. Wyjątek stanowią sytuacje, gdy nowa cena hurtowa jest wyższa od starej (widocznej w koszyku) ceny detalicznej. Staramy się nie dopuszczać do takich sytuacji, a nasi dostawcy w większości informują o planowanych podwyżkach. Są to więc skrajne przypadki.

Jeśli wystąpi problem techniczny i produkt ma ewidentnie złą cenę (niezgodną z ceną rynkową), na przykład 1 zł lub 0 zł, to prosimy o zwrócenie nam uwagi przed zamówieniem, mogą wtedy Państwo liczyć na rabat na ten produkt w ramach przeprosin za błąd techniczny. Nigdy jednak cena tego produktu nie będzie zgodna z ceną spowodowaną błędem technicznym i włożenie do koszyka takiego produktu spowoduje otrzymanie poprawnego podliczenia za zamówienie na e-mail.

Co z ochroną moich danych osobowych?

Wszystkie informacje są na tej podstronie: https://biomania.pl/content/17-prywatnosc-i-cookie

Czy mogę odstąpić od zamówienia?  

Tak, dopóki paczka z zakupami nie zostanie wysłana - wtedy po prostu anulujemy zamówienie (oczywiście jeśli dokonali Państwo przelewu, to zwrócimy pieniądze). Jeśli jednak paczka została nadana, to należy odebrać ją od listonosza/kuriera i skorzystać z prawa do zwrotu towaru. 

Informacja jak należy anulować wysyłkę z zamówieniem znajduje się na stronie "Dostawa".

UWAGA: Odmowa przyjęcia paczki pobraniowej jest niewywiązaniem się z zawartej umowy i zobowiązuje Klienta do pokrycia ceny paczki do Klienta i zwrotnej!

Co jeśli paczka jest uszkodzona lub produkty rozlane?

Wszystkie informacje znajdziesz na podstronie "Reklamacje i zwroty".

Informacja o zwrotach paczek z powodów niezależnych od sklepu

Paczki zaadresowane zgodnie z danymi pozostawionymi przez Klienta w formularzu zamówienia, które wrócą do nadawcy z powodu złego/niepełnego adresu lub odmowy przyjęcia muszą zostać opłacone przez Klienta w kwocie wysyłki pierwszej, wysyłki zwrotnej i/lub ponownej wysyłki (w zależności od wybranej formy płatności i ustaleń indywidualnych). Jeśli spedytor dokonał decyzji o zwrocie pomimo poprawnego adresu, to sklep w imieniu adresata złoży reklamację, a po jej pozytywnym rozpatrzeniu dokona przelewu odszkodowania na wskazane przez Klienta konto bankowe.

Czy mogę odebrać zakupy osobiście?

Niestety nie. Nie prowadzimy punktu odbiorów, a nasz sklep ma charakter wyłącznie internetowy (wysyłka zamówień od 199,99 zł gratis).

Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?

Nie. Jesteśmy wyłącznie sklepem detalicznym i prosimy nie przesyłać zapytań o ofertę hurtową.

Czy działacie zgodnie z RODO, o którym coraz częściej słyszę?

Tak, oczywiście. Nasz sklep został dostosowany do wymagań RODO w kwietniu/maju 2018 roku. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie i na podstronie Prywatność i cookies.