Kategorie

Producenci

Najczęściej kupowane

Reklamacje i zwroty

Zwrot towaru

Firma Biomania.pl informuje, że każdy klient dokonujący zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego biomania.pl (na odległość) ma prawo do zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanych towarów poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu w terminie do 14 dni od dnia ich odbioru od doręczyciela (i odesłania towaru na swój koszt w terminie do 14 dni), Sklep zwróci wpłaconą za towar sumę na podane przez klienta konto bankowe w terminie do 14 dni od momentu przesłania oświadczenia o chęci zwrotu (z zastrzeżeniem, że Sprzedawca najpierw tą rzecz otrzyma i oceni zanim dokona przelewu). Klient zwraca towar na swój koszt. Poniżej znajduje się wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy, które należy przesłać ze zwracanym towarem:

 biozwrot.jpg

"Inny dowód zakupu" to na przykład numer zamówienia, data maila z korespondencją ze sklepem, nr listu przewozowego, a jeśli nie posiadają Państwo tych informacji to wystarczy imię i nazwisko.

Więcej o zwrotach w REGULAMINIE sklepu (link na dole strony).

 

Pragniemy zaznaczyć, że sformułowanie "w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia" będzie rozpatrywane indywidualnie w przypadku kosmetyków i preparatów, gdyż są to produkty łatwo psujące się i z możliwością zainfekowania (nie dopuszczamy zrywania plomb, które są na kremach i innych kosmetykach, gdyż prowadzi to do utracenia terminu przydatności do użycia oraz wykracza poza zarząd zwykły i zmienia stan tych produktów - informację tę zaczerpnęliśmy u rzecznika praw konsumentów).
 
Prosimy do przesyłki załączyć numer rachunku bankowego do zwrotu.
 
Zwracany towar należy odesłać na adres firmy przesyłką rejestrowaną:
Biomania.pl
Al.Kilińskiego 25/13
09-402 Płock
 
Należy pamiętać, że produkt musi być odpowiednio zabezpieczony na czas transportu, by nie uległ zniszczeniu. Po zatwierdzeniu zwrotu (przede wszystkim obejrzeniu czy produkt nie nosi śladów użytkowania wykraczających poza zarząd zwykły) sklep dokona przelewu w terminie do 14 dni.
Oczywiście można przesłać towar od razu wraz z oświadczeniem (nie trzeba dokonywać tego osobno), jednak należy zachować 14 - dniowy termin dostarczenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy (14 dni kalendarzowych).
 
Reklamacje
 
1. Reklamacja na podstawie gwarancji:
Zakupione i dostarczone towary objęte są gwarancją producenta bądź dystrybutora. W przypadku reklamacji prosimy najpierw zwrócić się do naszej firmy na adres e-mailowy biomania.pl@gmail.com opisując sytuację - przekażemy Państwu formularz reklamacyjny i ustalimy postępowanie z danym producentem / dystrybutorem, by było dla Państwa najkorzystniejsze. Jesteśmy zobowiązani do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub wymiany towaru zależy od producenta / dystrybutora. Zwroty należy kierować na adres siedziby firmy.
2. Reklamacja na podstawie prawa do zwrotu towaru niezgodnego z umową:
Kupujący ma prawo zwrócić towar wyłącznie w przypadku niezgodności towaru z umową. Kupujący jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym Sprzedawcę na adres e-mail biomania.pl@gmail.com podając szczegółowy opis niezgodności towaru z umową. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni. Sprzedający zobowiązuje się wymienić lub naprawić towar w ciągu 14 dni od przyjęcia reklamacji.
3. Reklamacja uszkodzeń mechanicznych w transporcie:
Prosimy o jak najszybsze zgłaszanie uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie na nasz adres e-mailowy biomania.pl@gmail.com. Najlepiej jest spisać protokół szkody z przedstawicielem firmy spedycyjnej (zalecamy otwieranie paczek od razu przy listonoszu/kurierze), będzie on dla nas formularzem do rozpatrzenia Państwa reklamacji. Po otrzymaniu towaru wraz z protokołem szkody (lub bez) od razu przystąpimy do reklamacji takiego towaru. Dla ułatwienia mogą Państwo przesłać formularz w formie skanu/zgłoszenie o zaistniałej sytuacji na adres mailowy, bardzo prawdopodobne, że odsyłanie towaru nie będzie konieczne, a wydrukowany skan wystarczy do rozpatrzenia reklamacji (np. popękane opakowanie z rozlaną zawartością). Formularz reklamacyjny w takim przypadku można spisać od razu po otwarciu przesyłki lub w terminie 7 dni od daty doręczenia przesyłki, wystarczy zadzwonić do siedziby spedytora właściwej ze względu na Państwa miejsce zamieszkania, a kurier ma obowiązek przyjechać i wypełnić z Państwem formularz reklamacyjny.
Konieczne jest wpisanie w protokół rodzaju opakowania i zabezpieczeń oraz faktu oklejenia paczki uwagą "ostrożnie" (symbol kieliszka) i "góra/dół" (strzałki).
Jeśli paczka nosi ślady zniszczenia w transporcie lub otwierania prosimy jej nie odbierać, ale powodem podanym doręczycielowi musi być właśnie zniszczenie opakowania zewnętrznego (popękanie, ślady otwierania, zalania itp.), a sklep przystąpi do formalności związanych z reklamacją na podstawie niezgodności towaru z umową po otrzymaniu od spedytora zwrotu paczki z zaznaczoną odmową przyjęcia ze względu na zniszczenie paczki.

Więcej o reklamacjach w REGULAMINIE sklepu (link na dole strony).

Dodatkowe informacje:
 
  • Zwroty reklamowanych produktów należy kierować na adres siedziby firmy przesyłką ekonomiczną rejestrowaną Poczty Polskiej.
  • Zwroty reklamowanych produktów należy odsyłać NIEZWŁOCZNIE po zgłoszeniu e-mailem (przy uszkodzeniach mechanicznych i spisaniu protokołu szkody prosimy najpierw o skan formularza na e-mail, bardzo możliwe, że wystarczy on do rozpatrzenia reklamacji)
  • W przypadku niektórych firm zewnętrznych (przedstawicieli danej marki) reklamacja może trwać dłużej - według ich wewnętrznych regulaminów.

  • Koszty zwrotu reklamowanego produktu i ponownej wysyłki ponosi Sprzedawca (jeśli reklamacja jest zasadna i zostanie uznana), prosimy do e-maila lub do przesyłki dołączać numer rachunku bankowego, na który mamy dokonać zwrotu za wysyłkę.
  • W razie niejasności prosimy o kontakt kontakt@biomania.pl lub biomania.pl@gmail.com