Kategorie

Producenci

Najczęściej kupowane

Komentuj i odbieraj rabat

Od 01.03.2013 wprowadzamy nową formę możliwości obniżenia kosztów za zakupy w naszym sklepie.

Każdy zarejestrowany Klient, który dokona u nas zakupów i następnie skomentuje 1-2 produkty otrzyma od nas czasowy bon w wysokości 5% na kolejne zamówienie / 3 i więcej produktów rabat 7%. Rabaty są jednorazowe, a okres ich trwałości w serwisie to 6 miesięcy.

Po zalogowaniu się i pozostawieniu komentarza napisz do nas maila w tytule wpisując "komentarz", a w treści maila swoje imię i nazwisko (przy komentarzu widzimy tylko imię i pierwszą literę nazwiska, co może utrudnić nam identyfikację osoby komentującej). Zwłaszcza po upływie 7 dni od skomentowania i braku bonu na koncie napisz maila, bo widocznie obsługa sklepu nie może przypisać bonu przez brak nazwiska.

Komentarze są akceptowane przez administratora, co może zająć maksymalnie do 7 dni (po akceptacji od razu na koncie zarejestrowanego Klienta pojawi się bon rabatowy, co można sprawdzić w panelu po zalogowaniu). Uwaga: bony są przyznawane tylko Klientom zarejestrowanym, można zmienić konto gościa w konto klienta postępując zgodnie z instrukcjami w sklepie.

Instrukcja wpisania kodu jest zamieszczona na podstronie "Promocje i rabaty". W przypadku rabatu za komentarz zasady naliczania bonów są nieco inne niż dla kodów dostępnych w ramach innych promocji, tzn.: jeśli nie uda się automatycznie wpisać go w koszyku, to prosimy o maila, naliczymy rabat ręcznie (przypominamy natomiast, że progi niższej i darmowej wysyłki to kwoty brutto za zakupy, więc może się zdarzyć, że odejmując ręcznie obsługa sklepu doda koszt dostawy).

W skrócie:

1. dokonaj u nas zakupów (dotyczy to także Klientów, którzy złożyli zamówienia przed datą rozpoczęcia promocji).

2. zaloguj się w sklepie, znajdź kupiony produkt i na jego karcie wybierz odnośnik "Napisz opinię".

3. skomentuj co najmniej 1 produkt, który kupiłeś i zdążyłeś go już przetestować (czas od zakupu do komentarza jest dowolny). Im więcej produktów tym większy rabat.

4. wyślij do nas maila w treści wpisując tylko Twoje imię i nazwisko, w tytule wpisz słowo "komentarz" (e-mail służy sprawnemu przyznaniu bonu oraz zapobieganiu pomyłkom, bo obsługa sklepu widzi tylko imię i pierwszą literę nazwiska przy pozostawionym komentarzu).

5. sprawdź czy już na Twoim koncie pojawił się bon na kolejne zamówienie - pamiętaj, że ważność bonu to pół roku.

6. zapraszamy do powtórzenia "procedury", aby przy następnym zamówieniu ponownie otrzymać bon rabatowy :)

W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt: biomania.pl@gmail.com

Uwaga: w komentarzu opublikowanym w sklepie będzie widać tylko imię Klienta

Uwaga: promocja "na początek" oraz bony rabatowe (dostępne dla wszystkich Klientów, a także za komentarze) nie sumują się ze sobą!  Sumują się natomiast z akcjami promocyjnymi organizowanymi przez przedstawicieli danej marki (niższe ceny naniesione na karty produktów, gratisy dodawane do produktów itd.).

Jeśli nie uda się Państwu odjąć bonu automatycznie, to prosimy o e-mail, a w odpowiedzi otrzymają Państwo nowe naliczenie koszyka (prosimy jednak pamiętać, że darmowa dostawa obowiązuje od kwoty za zakupy 189,99 zł po rabatach, więc przy ręcznym naliczaniu możemy doliczyć koszt dostawy, jeśli kwota za Państwa zakupy będzie niższa niż próg darmowej dostawy).

Koszt dostawy nie podlega bonom rabatowym, koszty dostawy opisano na podstronie "Dostawa".