Kategorie

Producenci

Najczęściej kupowane

Dostawa

Informacje 

Realizacja zamówienia

Czas realizacji zamówienia wynosi 2 - 14 dni roboczych. Maksymalny czas realizacji wynosi 30 dni. W przypadku płatności przelewem (z góry) czas realizacji liczy się od momentu odnotowania wpłaty w naszym systemie. W przypadku płatności przy odbiorze (za pobraniem) czas realizacji liczy się od momentu złożenia takiej dyspozycji przez Klienta lub od pierwszego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. Czas dostawy towaru przez spedytora wynosi 1-4 dni roboczych.

Cytat z Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności (...)", Dz.U. Nr 22, poz. 271Art. 12. 1. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, przedsiębiorca powinien wykonać umowę zawartą na odległość najpóźniej w terminie trzydziestu dni po złożeniu przez konsumenta oświadczenia woli o zawarciu umowy

Generalnie paczki są nadawane w ciągu 24-48h (roboczych) od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności lub wybrania opcji pobrania - dla produktów z naszego magazynu.

Produkty spoza magazynu (90% produktów w naszej ofercie), na których karcie umieściliśmy informację o przewidywanym czasie dostawy do naszego magazynu - szczegóły poniżej w tym dziale oraz w zakładce "Realizacja".

Nie ograniczamy oferty do produktów wyłącznie z naszego magazynu oraz nie magazynujemy dużych ilości produktów (daty ważności, specyfika oferty), więc na wiele kosmetyków/produktów trzeba zaczekać dodatkowe ok. 2-7 dni (lub 7-14 dni). Informacja taka widoczna jest na każdej podstronie sklepu - prawy boks. Jeśli zależy Państwu na czasie, to prosimy wybierać produkty z naszego stanu magazynowego, a wysyłka nastąpi w ciągu doby roboczej. Jeśli zaś chcą Państwo skorzystać z nieograniczonej oferty (stale poszerzanej), to proszę liczyć się z czasem oczekiwania na swoje zakupy, gdyż musimy je skompletować (co zależy też od pracy naszych dostawców i spedytorów). Ze względów technicznych i jakościowych nie jest możliwe, byśmy mieli w magazynie wszystkie produkty z naszej oferty. Produkty z naszej oferty są w aktualnych cennikach naszych dostawców, ale czasem mogą wymagać importu (gdy ich zapas magazynowy wyczerpie się), najczęściej wtedy przewidujemy darmowe dosłanie takiego produktu niezwłocznie po jego uzupełnieniu u dostawcy (patrz poniżej w tym dziale) lub zwrot jego ceny na Państwa konto / zmniejszona kwota pobrania (w przypadku długotrwałego braku lub usunięcia produktu z oferty dostawcy). Dokładamy wszelkich starań, by czas realizacji był jak najkrótszy.

 

Cennik przesyłek 

Koszty dostawy są stałe*:

1. Wpłata na konto

Kurier DPD przesyłka do 30 kg zakupy do 99,98 zł 16,49 zł / zakupy od 99,99 zł do 189,98 zł 14,49 zł

Kurier 48 Pocztex przesyłka do 5 kg zakupy do 99,98 zł 11,99 zł / zakupy od 99,99 zł do 189,98 zł 9,99 zł

Odbiór w punkcie Poczta Polska przesyłka do 5 kg zakupy do 99,98 zł 8,99 zł / zakupy od 99,99 zł do 189,98 zł 6,99 zł

Odbiór w punkcie Stacja z paczką (PKN Orlen) Poczta Polska przesyłka do 5 kg zakupy do 99,98 zł 8,99 zł / zakupy od 99,99 zł do 189,98 zł 6,99 zł

2. Płatne przy odbiorze

Kurier DPD +6,50 zł (do podanych wyżej kwot, powyżej 189,99 zł tylko opłata 6,50 zł)

Kurier 48 Pocztex +6,50 zł (do podanych wyżej kwot, powyżej 189,99 zł tylko opłata 6,50 zł)

Odbiór w punkcie Poczta Polska +6,50 zł (do podanych wyżej kwot, powyżej 189,99 zł tylko opłata 6,50 zł)

Odbiór w punkcie Stacja z paczką (PKN Orlen) Poczta Polska - brak możliwości płatności przy odbiorze

NASZA OFERTA DOTYCZY TYLKO WYSYŁEK REALIZOWANYCH NA TERYTORIUM POLSKI (NIE WYSYŁAMY DO INNYCH KRAJÓW)

Nie przewidujemy odbiorów osobistych, nasza działalność ma charakter wysyłkowy.

*Jest to cennik usług standardowych, jeśli chcą Państwo wykupić usługi dodatkowe prosimy o kontakt, sprawdzimy ich cennik.

 

Śledzenie nadanej paczki

Pocztex Kurier 48: po pozostawieniu numeru telefonu komórkowego będzie preawizacja, czyli powiadomienie o planowanym doręczeniu paczki, a później o awizacji, jeśli Państwo jej nie odbiorą.

Odbiór w punkcie Poczta Polska: otrzymają Państwo SMS z zaproszeniem po odbiór paczki wraz z podaniem adresu placówki Poczty Polskiej i datą, do kiedy paczka będzie oczekiwać.

DPD Polska: nadajemy z Sendit.pl i ta platforma powinna dostarczać e-maile automatyczne na temat statusu paczki.

Prosimy o podawanie numerów telefonów komórkowych i sprawdzenie czy są na pewno dobrze zapisane.

 

Dostawa gratis:

Od kwoty zakupów 189,99 zł, które zostaną opłacone przelewem na konto, wysyłka następuje na koszt sklepu. Kwota 189,99 zł jest liczona po rabatach (także tych liczonych ręcznie przez Klienta bądź obsługę sklepu po złożeniu zamówienia, może wówczas być konieczność dopłaty ceny dostawy). Rabaty w sklepie na zakupy nie obejmują kosztów wysyłki.

Jeśli życzą sobie Państwo zapłacić przy odbiorze zamówienia, to koszyk naliczy dopłatę 6,50 zł do takiej usługi.

Ważna uwaga: To sklep zadecyduje czy darmowa dostawa (także pobranie +6,50 zł) odbędzie się za pośrednictwem Pocztex Kurier 48, Odbiór w punkcie Poczta Polska czy DPD Polska.

  

Czas Realizacji

Uwaga: czas realizacji zamówienia to A + B, gdzie:

A.

1. czas przygotowania zamówienia do wysyłki od chwili zaksięgowania wpłaty/wybrania opcji pobrania

2. produkty spoza magazynu to zawsze dodatkowe kilka dni roboczych - czas w jakim produkty powinny się znaleźć w naszym magazynie orientacyjnie określono na kartach tych produktów*

B.

1. czas doręczenia przez spedytora: 24-48h robocze DPD

2. czas doręczenia przez spedytora: 1-3 dni robocze Pocztex Kurier 48 / Odbiór w Punkcie Poczta Polska

* czas ten jest podany orientacyjnie i zależy od pracy naszych dostawców, w przypadku czasowych braków towaru na rynku Klient zostanie poinformowany o dodatkowym czasie oczekiwania, jaki poda nam dostawca (więcej Regulamin) lub brakujący produkt doślemy kolejną przesyłką, zastrzegamy też możliwość zrealizowania zamówienia z pominięciem brakującego produktu (za zwrotem jego ceny).

Jak sprawdzić dostępność towaru i czas w jakim zostanie sprowadzony

Tuż pod ceną produktu na jego karcie widoczna jest informacja o czasie oczekiwania lub o tym, że produkt jest u nas na stanie.

Na kartach niektórych produktów umieściliśmy specjalne komunikaty, aby ułatwić Państwu zakupy poprzez jasną informację o możliwych brakach, konieczności opłacenia produktu z góry, ewentualnej propozycji zamiany produktu (gdy importer nie ma regularnych dostaw):

Anulowanie wysyłki zamówienia

Anulować można tylko zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane (uwaga: godzina zmiany statusu nie musi się pokrywać z faktycznym nadaniem). Zamówienie wysłane należy odebrać i dokonać zwrotu towaru (patrz podstrona "Zwroty" i "Regulamin"). Nieodebranie paczki wiąże się z poniesieniem dodatkowych kosztów, które będzie musiał pokryć Klient zlecający sklepowi wysyłkę ze swoim zamówieniem i rezygnujący z niej w trakcie doręczenia wysłanej już paczki.

Anulować zamówienie można tylko poprzez e-mail: kontakt@biomania.pl lub biomania.pl@gmail.com

  

Nagradzamy wpłacających na konto:

Do każdej paczki, której zawartość zostanie opłacona przelewem na konto, nasza firma dokłada 2,00 - 5,50 zł do kosztów wysyłki (nie pobieramy także opłaty za opakowanie i obsługę). Nie ukrywamy, że preferujemy wpłatę na konto jako formę zapłaty, jako sklep mamy wtedy pewność, że Klient naprawdę chce dokonać zakupu. Nie stanowi dla nas jednak problemu zrealizowanie wysyłki za pobraniem i rozumiemy, że wielu spośród naszych Klientów życzy sobie takiej opcji zapłaty i woli ponieść wyższy koszt dostawy.

 

Opakowanie

Opakowania są odpowiednich rozmiarów, a produkty dobrze zabezpieczone. Zabezpieczenie wewnętrzne sklepu BIOmania.pl to między innymi: papier, kartony, granulat, folia; butelki, których zawartość może łatwo wypłynąć są owijane przy zamknięciu taśmą klejącą i/lub folią. Nie kupujemy nowych kartonów, wszystkie wysyłki są przez nas pakowanie powtórnie w kartony, w których my otrzymujemy dostawy lub zebrane od zaprzyjaźnionych osób i instytucji - w ten sposób jest o wiele bardziej ekologicznie. Mniejsze produkty pakujemy w koperty bąbelkowe (uwaga: bardzo łatwo można folię oddzielić od papieru i w ten sposób posegregować w Państwa koszu na odpady).

Jeśli jednak doręczycielowi w jakiś sposób "uda się" rozlać produkt, to prosimy spisać z nim formularz reklamacyjny, a my wyślemy nowy produkt na nasz koszt.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie prosimy spisywać z kurierem po odebraniu paczki (tzw. protokół szkody), w ten sposób zostanie nam przekazana reklamacja na formularzu (prosimy odrazu wysłać skan formularza na nasz adres mailowy). Na tej podstawie my będziemy mogli stwierdzić, że faktycznie towar został zniszczony oraz od razu przystąpić do zrealizowania Państwa reklamacji (na podstawie niezgodności z umową - patrz podstrona "Reklamacje i zwroty").

 

Dosyłanie produktu na nasz koszt

Jeśli na rynku brakuje produktu z Państwa zamówienia i trzeba na niego zaczekać dłużej niż 14 dni, a zamówienie składa się z większej ilości produktów, to przewidujemy darmowe dosłanie tego produktu po jego otrzymaniu od dostawcy. Pierwszą przesyłką wyślemy resztę zamówienia, a drugą brakujący produkt. Taka możliwość istenieje przy opłaceniu tego produktu (tzn. przedpłata na konto lub opłacenie całego zamówienia przy odbiorze pierwszej paczki). To sklep ustala czy zamówienie kwalifikuje się do "darmowego dosłania produktu" - Klient otrzymuje wówczas w paczce informację na temat braku i przewidywanego terminu dosłania (zawsze też istnieje możliwość zwrotu kwoty za ten produkt, jeśli Klient uzna, że nie chce dłużej czekać i poinformuje o tym obsługę sklepu poprzez e-mail podając nr rachunku bankowego).

Szanowni Klienci!

Informujemy, że produkty, których nie otrzymali Państwo w przesyłce, bo wystąpiły braki rynkowe, a które zgodnie z informacją przy paragonie zostaną dosłane na nasz koszt odrębną przesyłką są uwzględnione na naszej liście zamówień i w każdym tygodniu sprawdzamy ich dostępność. Niestety czasem komunikaty, które otrzymujemy od ich dostawców nie są wiążące i czas oczekiwania na niektóre produkty może się wydłużać, na co nie mamy żadnego wpływu. Zapewniamy, że każdy produkt zostanie dosłany, gdy tylko pojawi się u dostawców (jeśli zaś został wycofany u producenta, to natychmiast dokonamy zwrotu jego ceny). W każdej chwili (zgodnie z informacją przy paragonie) mogą Państwo przesłać rezygnację z oczekiwania, a sklep niezwłocznie zwróci Państwu cenę takiego produktu - na wskazane w mailu konto bankowe.

Informacje dodatkowe

-W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki z zamówionym towarem lub podania nieprawidłowych (np. niepełnych) danych adresowych lub niepodjęcia przesyłki w terminie - zamawiający jest zobowiązany do zwrotu kosztów wysyłki w dwie strony w przypadku paczki pobraniowej lub kosztu paczki zwrotnej w przypadku paczki z towarem opłaconym.

-Sklep nie odbiera paczek za pobraniem.

-Dostawy odbywają się wyłącznie na terytorium Polski.

-Cena przesyłki zawiera koszty pakowania oraz odbioru/dowozu przesyłki.

-Uwaga: od niektórych dostawców towar jest wysyłany bezpośrednio do Zamawiającego z pominięciem naszego magazynu. W takim przypadku firma spedycyjna może być inna niż te, z którymi współpracujemy (koszty i inne ustalenia Regulaminu bez zmian) 

-Po wysłaniu zakupów nie można anulować zamówienia, przy chęci rezygnacji należy odebrać paczkę i postępować zgodnie ze wskazówkami ze strony "Reklamacje i zwroty".

-Gdyby paczka nie dotarła do Państwa w ciągu 2-5 dni od zmiany statusu na "Wysłane", to prosimy o e-mail (podamy numer paczki, aby prześledzić co się z nią dzieje). Nieodebranie paczki od spedytora w terminie (około 7-14 dni) skutkuje koniecznością opłacenia paczki zwrotnej do nadawcy.

-Dostawy towarowe najczęściej mamy w środę i czwartek (są więc zamawiane we wtorek). Nie dotyczy to wszystkich dostawców, ale około 90% z nich realizuje nasze zamówienia w 1-2 doby. Tak więc zamówienia złożone np. w poniedziałek popołudniu/wtorek rano będą zrealizowane najszybciej, bo w środę powinny być wysłane (zalecamy przesyłać potwierdzenie wpłaty, jeśli składają Państwo zamówienie we wtorek do południa), a zamówienia złożone w środę będą najdłużej oczekiwać na realizację - do kolejnego tygodnia. Niemniej dokładamy wszelkich starań, aby czas realizacji był jak najszybszy i nie przekraczał 3-10 dni (dotyczy to produktów spoza naszego magazynu). Są w naszej ofercie także produkty, na których kartach zapisaliśmy wydłużony czas sprowadzenia np. 4-14 dni i takie produkty mogą być sprowadzone w ciągu 4, ale też 14 dni (to zależy od pracy naszych dostawców).

-W przypadku braków rynkowych (czasowych lub stałych): a. wysyłamy zamówienie i dosyłamy brak (informacja wraz z paragonem), b. informujemy klienta e-mailowo ile trzeba dodatkowo (ponad czas określony na karcie produktu) zaczekać na produkt, c. realizujemy zamówienie z pominięciem produktu (zwracając jego cenę), jeśli został wycofany z rynku lub trzeba na niego bardzo długo czekać i nie ma zamienników, d. proponujemy e-mailowo zamiennik.

-Na dodatkowe pytania chętnie odpowiemy: biomania.pl@gmail.com